Pabianicka Karta Seniora

Miasto Pabianice serdecznie zaprasza mieszkańców do udziału w realizacji Programu „Pabianicka Karta Seniora”. Celem programu jest wspieranie aktywności społecznej pabianickich Seniorów.

Karta może zostać przyznana mieszkańcom Pabianic, którzy ukończyli 60 rok życia.

Posiadanie Karty uprawnia Seniorów do korzystania z systemu ulg i uprawnień, w szczególności z zakresu kultury, sportu, rekreacji, pielęgnacji i zdrowia oferowanych przez Partnerów Programu.

Jak można otrzymać Kartę?

Każdy Senior chcący otrzymać Kartę powinien:

  • pobrać wniosek o wydanie karty w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Pabianicach lub ze strony internetowej Urzędu Miejskiego www.um.pabianice.pl (zakładka Pabianicka Karta Seniora),
  • czytelnie wypełnić wniosek i złożyć go osobiście w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Pabianicach, przy jednoczesnym okazaniu dowodu tożsamości,
  • odebrać Kartę w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Pabianicach, ul. Narutowicza 33 (pokój nr 14).

Szczegółowe informacje:

Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Pabianicach
ul. Narutowicza 33, pok. nr 14
Agnieszka Naumowicz
tel.: 042 22 54 688
anaumowicz@um.pabianice.pl

Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”

Źródło: um.pabianice.pl

Podziel się
Pozostałe wiadomości
wróć do listy
Facebook